Stibbe

Verbind om te groeien

Bij Stibbe geloven we dat je verbinding moet maken om vooruit te komen. Verbinding met de wereld om je heen, met collega’s en klanten, hun markten en ambities. Die verbinding en de bundeling van ambities versterken elkaar. Zo helpen wij onze mensen en klanten groeien. Samen kom je verder, professioneel maar ook persoonlijk.

Een stage die je nooit zult vergeten? Kom stage lopen bij Stibbe, in Amsterdam, Londen of New York! Als derde- of vierdejaarsstudent kun je bij Stibbe kennismaken met de (fiscale) advocatuur of het notariaat. Een stage duurt twee tot drie maanden. Je doet veel praktijkervaring op. Je woont hoorzittingen en oefengroepvergaderingen bij, helpt bij het opstellen van processtukken, beantwoordt juridische vragen, stelt brieven op aan cliënten, advocaten en wederpartijen. Daarnaast voer je literatuur- en jurisprudentieonderzoek uit. En natuurlijk zijn er kantooruitjes en andere momenten van ontspanning.

Wil jij ervaring opdoen tijdens je masteropleiding? Of wil je je tijdens het schrijven van je masterproef oriënteren op de toekomst? Kom bij ons werken als juridisch medewerker. Je werkt minimaal drie maanden twee tot drie dagen per week bij ons. Jouw taken zijn vergelijkbaar met die van een stagiair of junior associate. Zo leer je de praktijk van de advocatuur of het notariaat nog beter kennen. En je bent perfect voorbereid op je toekomst als junior associate. Bekijk onze agenda op werkenbijstibbe.nl voor oriëntatie-evenementen of solliciteer via een van de sollicitatieformulieren op de website. Als je vragen hebt, neem dan contact op met een van onze recruiters:

– Eva Boertje (Eva.Boertje@Stibbe.com, +31650055674)

– Jasmijn Siewe (Jasmijn.Siewe@Stibbe.com, +31625534849)